از معماری

با همکلاسی ها پسر و دختر شون سعی میکنم خوب برخورد کنم سلاملیک بگو بخند و کمک کردن و مهمون کردن و اینا و از همه مهمتر صادق باشم تا جای ممکن یعنی یه جوری پیش نرم که مجبور شم دروغ بگم (مثلن زیادی صمیمی نشم تا مجبور بشم یه چیزی رو که میخوام نگم بپیچونم بقیه رو)

حالا با یکی از بچه ها داریم احتمالن به مشکل میخوریم سر این قضیه چون به نظر میاد رو راست نیست یعنی یه سری رفتارایی داره که مشکوکه. البته اینو باز یکی دیگه از بچه ها میگه من چیزی به نظرم نیومد و اون که گفت توجهم جلب شد

حالا خلاصه نمیدونم، نمیدونم چی میشه، و نمیدونم چرا باید پیچوند و روراست نبود و اینا

نظرات 2 + ارسال نظر
نوا دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 08:40

من کلا با این حرفا مشکل دارم
به نظرم تعریف روراست بودن هم این نیست
و با این تفکر هیچ وقت با هیچ کس نباید احساس صمیمیت کرد ...

توضیح بیشتر لطفن؟

نوا یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 19:57

چرا باید با همه روراست بود؟
روراست بودن یعنی چی؟
کی گفته صمیمیت به این معنیه که ما باید هر اطلاعاتی که دوستمون می خواد بدونه رو در اختیارش بذاریم؟
به راحتی میشه گفت این موضوع از حیطه سوالاتی که می تونی بپرسی خارجه .

یعنی نپیچونی، یعنی ظاهرت یه چیز نباشه باطنت یه چیز، در ظاهر صمیمی نباشی در باطن هیچ حرفی نتونی بزنی
خصوصن حرفایی که هیچ معنی خاصی نمیده و عادی باشن

فلذا اگه نمیخوای روراست باشی صمیمی هم نشو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد