از این روزها

میخوام یک کلاس آنلاین دکتر شیری بخرم و یک کارگاه گره‌چینی ثبت نام کنم
۱ کلاس آنلاین ۱۶۵ تومن و کارگاه ۳۰۰ تومنه
فعلن ندارم
اما هم سه تا طلب کوچیک دارم و هم میتونم از بابا یا مامان بگیرم یا حتی وام کوچولویی از صندوق دوره بگیرم
۲ کلاس آنلاین که هچ
اما کلاس گره چینی
اولن اینکه اگه چند سال پیش بود بر سیاق در همه چیز و همه کاری شرکت کردن، شرکت میکردم دیگه
اما الان نه میدونم که وقتشو خواهم داشت یا نه (تا حدودی میدونم وقتشو ندارم با اینکه فقط چهار جلسه اس و ۵ش ج اما بایست آخر هفته ها یا کارهای نومد رو بکنم یا کارهای دانشگاه رو دتس فور شور)
و نه میدونم مفیده برام یا نه. آیا لذت می‌برم؟ بله. آیا دوستش دارم موضوع رو و ذهنم رو به چالش می کشد؟ بله. اما آیا غیر از این هدفهای فردی برای هدفهای تحصیلی و شغلی چقدر مفیده؟ نمیدونم. آیا آدم همیشه باید کاری که مفیدترینه برای اهداف شغلی و تحصیلی رو انجام بده؟ بله اما دلیل نمیشه گاهی از مسیر بیرون نزنه برای چرخ زدن تو عوالم دیگه.
و نه میدونم در آینده تشکیل میشه مشابه این دوره یا نه (احتمال زیاد تشکیل میشه و شاید یه کم گرونتر) و در آینده من میتونم توش شرکت کنم یا نه. از طرفی الان ذوقش رو دارم و آیا ذوقش بره بر میگرده؟ نمیدونم

پ.ن: گفتن میشه نصف شهریه کلاس گره‌چینی رو اول داد
گفتن معلوم نیست دوره ی بعد داشته باشه یا نه
اما به نظر میاد این استاد اینجا یا جای دیگه باز این دوره رو برگزار کنه

پ.ن۲: پول جور شد کلاس دکتر شیری خریده شد کارگاه ثبت نام نشد