کانالمو عوض شید

Telegram.me/farangaaa

حلالم کنید

دارم میرم آلمان جمعه

حلالم کنید، یه موقع انفجار تروریستی ای، اعتصابی چیزی شد گیم اُور شدیم 

عیدکم مبروک

دعای 45 ام صحیفه سجادیه را بخوانیم

کلاه

این کلاه لبه دارایی که الان مد شده و منم زمستونا می ذارم سرم رو اولین بار راهنمایی پوشیدم، اون موقع هنو مد نشده بود (خصوصا تو سنای پایین) و بیشتر کلاه بافتنی مردم سرشون می کردن (خصوصا تو سنای پایین :) ). یه معلمی باهام خیلی بد برخورد کرد، و منم تا مدتها اصن سراغشون نمی رفتم دیگه

به چند سال نکشید که اونا مد شد و بیشتر استفاده شد و دیگه نوجوونا و بچه ها هم سرشون می کردن

الان داشتم فک می کردم رفتار اون معلم چقد احمقانه بوده، و رفتار ماها در دفاع از فرهنگ های غلط هم چقدر احمقانه اس

خودکشی ممنوع

با اینکه استخاره کردم که انتخاب رشته نکنم و بد اومد، ولی احساس می کنم سر خودم رو بریدم با این انتخاب رشته کردنم!