گرانفروشی

۱ یک لوازم التحریری نزدیک دانشگاه است.رفتم روان نویس بخرم، گفت پنج تومن. گفتم دفعه قبلی که سه و پونصد بود.گفت اون خرید قبلیم بوده گرون  شده دیگه. ولی فاکتور کرد چهار تومن 


۲ در انقلاب یک مغازه قلم مو میداد ۲۳ دو قدم آن طرف تر میداد ۱۷!


۳ بازار لوازم هنری واقعن بی حساب کتاب است!

نظرات 2 + ارسال نظر
الاحقر پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 23:32 https://instagram.com/abdolkarimia

ای بابا. آدم با کراشش که دیگه سر قیمت چونه نمیزنه

کراش مال خییییلی وقت پیش از اینه
اقلن 5 سال قبل! و این مغازه هم نبود. مغازه شماره 2 بود
بله، اگه اون بود چونه نمیزدم (نمیتونستم که بزنم)

شباهنگ جمعه 9 آذر 1397 ساعت 10:15 http://www.nebula.blog.ir

یادمه وقتی مدرسه می‌رفتم، یه خودکاری بود سه تومن بود. قیمت عادی خودکار صد تا دویست سیصد بود اون موقع. این سه تومنه سالیان سال همین سه تومن بود. می‌تونستی برنامه‌ریزی کنی پولاتو جمع کنی بخریش مثلا. ثبات داشت. دبیرستان بودم بالاخره دو تا از اینا خریدم. هنوز سه تومن بود. ولی الان بری همینو قیمت کنی معلوم نیست فردا که چه عرض کنم یه ساعت بعد همون قیمتو بگه.

واقعن مصیبتیه این بی ثباتی
ماژیکی که اول تابستون ۸ تومن بوده الان ۱۵ تومنه

جدای از اون، رسمن هر مغازه ای به هر قیمتی که میخواد میفروشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد