از سری نقدهای من بر اقتصاد-4

بنده الان دارم intro to complexity رو می بینم، از سایت complexityexplorer.org، جلسه ی هشتم

این جلسه اش باعث شد دیدگاه من نسبت به آدام اسمیت و اون دست نامرئی اش عوض بشه (که البته واقعن من مقصر دیدگاه اشتباهم نبودم، اون عوضیایی مقصرن که برامون نقل قولش کردن و کلن نفهمیدن طرف چی گفته!) (حالا نه اینکه حرف مطلقن درستی گفته باشه، دیدگاه جالب و نیمه صحیح و قابل احترامیه)

و همین طور یه چیزی از نظریه ی بازیها فهمیدم و اینکه باز هم اساتید محترم اقتصاد ما کلن راه رو اشتباه رفتن! اصلن موضوع چیز دیگه اس :)

به هر حال، از خانوم ملانی میچل، طبق رسم من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، کمال تشکر رو دارم به خاطر روشنگریهاشون

نظرات 2 + ارسال نظر
مه:دی سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 20:35

آقا خب چی فهمیدی؟ من که نفهمیدم چی فهمیدی، می شه برای منم روشنگری کنی؟

حالا بهت نشون میدم

محمد سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 13:03 http://seventhsky.blogsky.com/

آدام اسمیت نابغه اقتصاد بوده
ولی خوب نظریه عرضه و تقاضاش را خیلی کلی گفته!!! در اقتصاد کلان باعث هدر رفت منابع میشه!!

بیشتر یه حالت پدر اقتصاد داره و یه جوری باهاش برخورد میشه انگار وحی منزله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد