الهی هب لی کمال الانقطاع الیک

۵سال طول کشید تا جرات یک روز نشستن در آتلیه شیش را پیدا کنم (کاری که میتوانست سرنوشت را تغییر دهد)

و این اتفاق دیروز افتاد

و جالب اینکه وقتی افتاد که از همه بریده بودم، دقیقن برعکس آنچه فکر میکردم، که ارتباط با دیگران و توانا شدن در آن به من توانایی میدهد تا بروم و کارهایی را بکنم، وقتی خودم ناچار به در افتادن شدم

عنوان از سر گندگی انتخاب شده است

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمانه یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 11:54

پس می خواین سکان کشتی تون رو بچرخونید بسمت معماری؟

معلوم نیست

آسمانه چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 10:27

سلام
روزگارتون بخیر- اومدم سر بزنم دیدم عنوان چمچمام عوض شده...خودنم تا رسیدم به این پست؛
موضوع آتلیه چیه؟
مفهوم نبود- اما کنجکاوی برانگیز بود...

سلام
آتلیه 6 محل برگزاری کلاسهای دانشجوهای سال اول معماری تو پردیس هنرهای دانشگاه تهرانه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد