صحبت ها

می خواهم بدانی، وقتی حرفی می زنم، نظری می دهم، توصیه ای می کنم، از اعماقم صدایی می گوید "نگو، تو که در کار خودت مانده ای حکم نده، دستور نده، حرف نزن. اصلن تو چه سر در می آوری از دنیای دیگران، از کل دنیا، از دنیای خودت حتی، تو مگر کسی یا چیزی را می شناسی که نظر می دهی، اصلن به تو چه! تو اگر راستگویی و خیلی برایت درستکاری مهم است، روایتگر صادق ماجرای خودت باش"

***

رفتم دانشگاه یکی از استادا رو ببینم نبود، دپسرده شدم، ناهارم طول کشید، بیشتر دپسرده شدم، نشستم یه مستند دیدم در مورد بافت شهری مشهد (نسیان) دیگه نابود شدم! الکی خسته شدیم دیروزا...

این الکی خسته شدنا همیشه هستا، یعنی کلن درگیری آدم با خودش حل نمیشه. میشه یه روزی برسه که از دست خودت خسته نشی، یا کمتر خسته بشی، یا از یه چیز دیگه خسته بشی غیر از وقت تلف کردن و الکی معطل شدن و غذای بیخود و ...

نظرات 1 + ارسال نظر
آسمانه سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 10:31

بی ربط مستقیم با پست :
فردی به نام مستعار «ماهان » رو می شناسید؟

نه... قبلن هم اشاره کرده بودین ولی نمیشناسم :((

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد