از استاد کیوان ساکت چه آموختیم؟

"اوائل انقلاب سال شصت من و استاد فلانی اومدیم تهران، من پیش آقای علیزاده اومده بودم. کارم تموم شد گفتم بشینیم سر تمرین شما؟ اون موقع گروه شیدا و عارف با هم بودن ارکستر بزرگ با هم تمرین می کردن، اون موقع من تازه شروع کرده بودم، استاد فلانی ولی خیلی از من جلوتر بود، شاید ده سال، همه ی ردیف رو بلد بود. ببینید یه نسیمی که می وزه، چه تاثیرهای مختلفی روی آدمهای مختلف می ذاره، یکی خوشش میاد، یکی سرما میخوره ازش. استاد فلانی گفت من دیگه آقا واقعا هیچ وقت به اینا نمیرسم. من گفتم من یه روز از همه ی اینها بهتر خواهم زد"

و یک شوخی :)

"شلغم به فارسی سلیس می دونید چی می شه؟ چلاق-اندوه!" :)))

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمانه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 15:39

آقا من خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی تر از خیلی منتظر کنسرت همایون شجریان در تهران برای آلبوم نه فرشته ام نه شیطانم (هرچند جایی جر تالار وحدت یا برج میلاد باشه با اکراه میرم)اما اگر کانالی دارید در دنیای موسیقی که از برنامه های آتی همایون شجریان جلوتر از اعلام سایت ققنوس مطلع میشه لطفن به من خبر بدید:)

از اونجایی که من خودم رو بالاتر از پورناظریها می دونم(!) پیگیر برنامه هاشون نیستم. ولی اگه خبری بهم رسید منتقل می کنم.

شباهنگ چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 22:27 http://nebula.blog.ir

فردا صبح میرم خونه‌ی دکتر حداد اینا
به صرف هلیم
بهش میگم به جای شلغم همینو تصویب کنه زین پس بگیم چلاق‌اندوه

:)))
تعریف هلیماشونو شنیدم! به جای ما هم بخورید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد