لایه ى فرهنگى

مهمترین چیزى که ذهنمو الان درگیر داره، اینه که چطورى اصول فکرى و عملى دین رو در محتواهاى فرهنگى بگنجونیم تا مردم بگیرن و تو زندگیشون جارى بشه؟ میشه داستان یا سریالى ساخت که این کارو بکنه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
آسمانه سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 15:34

سلام دوباره
خب نسیه چرا گفتید؟
کدوم وجه از رفتار و شخصیتتون از کدوم وجه رفتار و شخصیت فرهاد اصلانی در مختارنامه تاثیر گرفته؟

اونجاهایی که لج می کنم، یه سکانسی هست نامه ی یزید میرسه به دستش که می گه مختارو از زندان آزاد کن، اونجا عصبانی میشه اصلونی. منم همونجوری میشم در مقابل درخواستهای بیجای بقیه!

آسمانه شنبه 25 دی 1395 ساعت 15:30 http://niazkhani.blogfa.com/

من مشتاقم بدونم
خیلی جالبه برام- بگید لطفن:)
«کاملا می تونم نشون بدم کدوم رفتارم را از کدوم شخصیت رمان یا فیلم الگو گرفتم!»

با کمال میل :)) ولی فک نکنم بعد اینکه بگم خوشحال بشید، چون بیشتر تاثیرپذیریهام منفیه! مثلا یه نمونه اش ابن زیاد (فرهاد اصلانی) تو مختاره

شباهنگ سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 14:56 http://nebula.blog.ir

باید به عینه ببینن نه با داستان و فیلم و سریال
فیلم رو اگه کانال داخلی نشون بده یه جور جبهه میگیرن مردم
اگه کانال خارجی نشون بده یه جور
باید بیاد تو متن زندگی شون
همون امر به معروف عملی
ینی یه عده با رفتارشون (که رفتارشون بر همین مبنایی باشه که شما گفتین) اینو به بقیه نشون بدن

خب چرا به نظر شما نسبت به رفتارهای عملی دافعه و جبهه گیری وجود نداره؟ (من موافقم که وجود نداره ها)
از طرفی من خودم واقعا تاثیرپذیرم از محصولات فرهنگی خارجی، کاملا می تونم نشون بدم کدوم رفتارم را از کدوم شخصیت رمان یا فیلم الگو گرفتم! فک کنم بقیه ی آدمها هم این توشون باشه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد