مسائل نذری

امروز خاله ی مامان اینا آش نذری داشتن که جای شما خالی و ما رفتیم و طبق معمول مسئله بروز کرد:

1. خب طبق معمول خیلی گرم نمیتونم سلام علیک کنم با همه. ولی بد هم نیستم با توجه به اینکه درونگرام. به هر حال خیلی سخت نگذشت. خیلی هم حرفی با کسی ندارم. ولی می تواند بهتر شود به قول معلم نیکولا کوچولو. چی گفتم! مهارتهای ارتباطی دیگه. مثلا رفتم ملاقه رو گرفتم و هم زدم. ولی خب با همه نتونستم سلام علیک کنم...

2. معمولا نذری رو با یه نیتی هم می زنن که من هیچ (مطلقا هیچ) نیتی نداشتم. عجیب بود برای خودم. خواسته داشتن اغلب معادل هدف داشتنه. و هدف معادل امید...

3. مسئله ی مهم آخر مسئله ی بدقولی در برابر دوستانه. چندین بار تو زندگی ام پیش اومده. گاهی یه گیر اخلاقی پیش میاد. گاهی مثلا لوازمش فراهم نیست... باید به محقق کردنش صرفا فکر کنم؟ می شه اینجوری؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد