پاسخ به یه موضوع هیجان انگیز :)

سلام!

خوبین؟ تعطیلات خوبه؟

آره واقعا ذوق کردم از این خبر! ولی چنتا نکته:

1. اسمشو از کجا فهمیدین چیه؟!! چون من گشتم تو وبش پیدا نکردم!

2. من واقعا هر دفعه که ازم این تعریفا رو می کنن دیوونه می شم، چرا آخه؟ بابا من واقعا داغونم، قیافه ام صاف و صوف به نظر می رسه، توم آش و لاشه! بی شوخی و تعارف می گم

این پستی رو که بهش اشاره کردین وقتی خوندم انقدر از خودم خجالت کشیدم که نگو!

3. زیارتشون قبول ایشالا و ایشالا ما رو هم دعا کنن

آره تا کنکور تلگرام تعطیله :دی

4. همیشه خوش خبر باشین!

نظرات 5 + ارسال نظر
شباهنگ پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 03:00

در مورد دوستان مشترک عارضم به حضورتون که:
هیام که از دوستان فابریک ما هستن
الهام که جای خود دارد و
مه:دی
همین سه تا ینی کلی دوست مشترک :)))

هیام یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 22:15

سلام
سال نو مبارک
ان شاءلله سال خوب و پر برکتی داشته باشین
ان شاءلله سلامت و تندرست و عاقبت بخیر و سعادتمند باشین
ان شاءلله خدا برکت بده به عمر و مال و زندگی و محبت و علم و معرفت و دین و ایمانتون
ان شاءلله خدا بهترین ها رو نصیبتون کنه
ان شاءلله همیشه لبتون خندون دلتون شاد نونتون گرم آبتون سرد
کلی آرزوی خیر و خوب برای شما
برقرار باشید

سلام
مرسی عید شما هم مبارک، سال نو شما هم مبارک :)
منم همینطور ازین دعا ها برای شما می کنم
عاقبت به خیر باشید الهی

الهام شمسی پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 12:27

خب من الان متوجّه شدم که خودتون آدرس رو به کربلایی عزیز هم دادید. خوب‌ه، من الان ذرّه‌ای نگرانی از خدشه‌دار نمودن privacyتون ندارم خدا رو شکر.

الهام شمسی پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 12:24

سلام
خدا رو شکر، ممنون. شما خوبین؟
1- من وقتی اون پست که لینک‌ش رو دادم، دیدم، رفتم "کلّ وبلاگ"ش رو خوندم (البتّه پست‌های رمزدارش رو دیگه رمز داشت، نمی‌شد خواند). توی دوتا از پست‌ها اسم‌ش رو این‌طور ذکر کرده بود. و در جواب به یکی از کامنت‌های یکی از پست‌هاش، رشته‌ش رو گفته بود. انقد آدم بی‌کاری هستم من :دی
2- ای بابا، نفرمایید :-)
3- إن شاء الله
4- إن شاء الله
و نکته‌ای که یادم رفته بود بگم: آقا من حواس‌م بود که احتمال زیاد آدرس وبلاگ هم رو ندارید (اونی که کربلاست آدرس این‌جا رو نداره. اون دوست‌تون هم آدرس این‌جا رو نداره، شما هم آدرس‌ش رو نداشتید) چون ندیده بودم کامنت بگذارید برای هم؛ خلاصه به کربلایی‌مون گفتم که چه کنیم؟ (چون من به شدّت روی privacy آدم‌ها حسّاس‌م). گفت که "ایشون (دوست شما) می‌دونه که وبلاگ من رو هم‌دانشگاهیام می‌خونن و چنین چیزی رو در پست‌ش عمومی اعلام کرده که من با فلانی (یعنی شما) فلان‌قدر سال‌ه که دوستیم. پس براش مسئله‌ای نیست آدرس وبلاگ‌ش معلوم شه" (البتّه از کجا معلوم؟ شاید موقع نوشتن اون پست، حواس‌ش به این نکته نبوده باشه :دی) از این جهت بود که من لینک اون پست وبلاگ‌ش رو گذاشتم. لینک وبلاگ کربلایی رو هم با اجازه‌ی خودش گذاشتم. و الان فکر کنم هیچ‌کدوم‌شون آدرس این‌جا رو ندارن، یعنی من نگفتم. چون می‌گم هرکی بخواد خودش آدرسو می‌گه دیگه :) مثلاً الان من یه وبلاگ دارم، ولی آدرسشو فقط سه نفر دارن :دی انقد هم توش دری وری می‌نویسم، آدرس‌ش رو نمی‌تونم به فردی بدم. خلاصه سعی کردم privacy شما یا دوست‌تون رو خدشه‌دار نکرده باشم
خدا رو شکر که ذوق نمودید.

سلام
ما هم خوبیم خدا رو شکر
گذری وبلاگ کربلایی رو خونده بودم یکی دوبار :)

شباهنگ پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 07:43

سلام.
اسمشو از بقیه دوستان که کامنت میذاشتن براش شنیده بودم (خونده بودم)
منم الان خیلی ذوق زده ام
اون اسمی که باهاش براش کامنت گذاشتین رو هم قبلاً جاهای دیگه دیده بودم
و چه قدر دوست مشترک داریم تو کامنتدونی اینجا!!!
کماکان ذوق زده ام بسی بسیار!!!

سال نوتون مبارک

سلام
خیلی عجیب بود کشف کردنش :)
این اسم ردگم کنی ام رو خیلی دوست می دارم
چقدر؟! کلا چند نفر مگه کامنت می ذارن اینجا؟!

سال نو شما هم مبارک باشه ایشالا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد