اذا اصابتهم مصیبة

احتمال افتادن مدار مخ انقدر بالاست که احتمال نیافتادنش منفی است!

***

یه سایتی هست توش فیلم آپلود می کنن؟ دو روزه فیلتر نیست! بریزید فیلم ببینید!

***

بعدا تکمیل می شود

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام شمسی دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 10:28

آخی نه، إن شاء الله به خیر می‌گذره.
خواهش می‌کنم، طوری نشد.

:)

الهام شمسی یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 23:29

إن شاء الله که مدار مخ هم به خیر می‌گذره؛ یادم‌ه من هم همین فکر شما رو راجع به مدار مخ خودم داشتم ولی پاس شد. آخی :))) یادم‌ه ترم 8 بودم، بهار 92، من در 21.5 یا 22 سالگی، نزدیک فاینال مدار مخ یه شب سر شام گریه کردم که "من این درسو پاس نمی‌شم :((" فکر کنم تو لیسانس برای امتحان دو یا نهایتاً سه تا درس انقد استرس داشتم که گریه کردم، یکی‌ش این بود. نتیجه این بود که ده و خرده‌ای شدم و استاد سه نمره دی‌سی زد و شد 13 و خرده‌ای (دکتر ف. بود استاد ما)

آخه الان مجموع نمره هام به اندازه ی نمره خام شما نمی شه خب! فک کنم منم آخر سر ترم بعد با دکتر ف پاس بنمایم!
آخی... ببخشید خاطرات تلختون یادآوری شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد