این روزهای آخر ترم 9

مزخرفترین کار دنیا، لغو ترین کار دنیا، لَخت ترین کار دنیا، درست کردن اسلاید برای پروژه کارشناسیه. انقد تو این سایتای مزخرف دنبال چیز به درد بخور گشتم که کلافه و روانی شدم. خسته و داغونم الان. کتک خورده بودم بهتر بود!

البته هنوز گزارششو ننوشتم. امیدوارم گزارش نوشتنش کمتر از این آزار دهنده باشه.

***

خب از این بگذریم

شاهد عقد بودم جاتون خالی!... البته خیلی هم جاتون خالی نداره. چه می دونم!

***

این دو سه تا لینک رو ببین باحاله. یه مستندی ساخته شده به نام هیومن. انسان. چی چیز ما را انسان می کند. خیلی جالبه.

سالار عقیلی هم توش خونده، کارن همایونفر آهنگسازی کرده. خیلی خوشحال شدم از اینکه کار ایرانی روش بود.

و از اون خوشحالتر اینکه کارن همایونفر مثه عقده ای ها نیومده سازبندی رو ایرانی کنه. یه ملودی عالی کلاسیک طور با سازبندی کلاسیک گذاشته با یه آواز ایرانی. این نشونه ی شعور کارنه.

https://www.youtube.com/watch?v=vdb4XGVTHkE

http://www.human-themovie.org/

این جمهوری اسلامی واقعا ظالمه ها یوتیوبو بسته... به خاطر چهارتا ویدیوی مزخرف از 4 میلیون ویدیو محرومیم... اه.

***

خدایا امتحانای این ترم رو به خیر کن. آمین

***

سوال اینروزها: آیا من واقعا کار خیری کردم، کمکی کردم، که انتظار برخورد قشنگ دارم؟ که انتظار گذشتن دارم؟

به قول یاس: "مگه خودم خیر دیدم؟ جواب خودمو خیر میدم!" که البته ربطی نداشت فقط مشابهت داشت

***

اما انتخابات مجلس واقعا باید توش ببینیم کی کمتر بدتره به اون رای بدیم. یه مشت جاکلیدی آویزون کردن...

ما باید خودمون وارد صحنه می شدیم، کنتراتی بر میداشتیم قضیه رو جمع و جور می کردیم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد