برای تولد

فوت کردن شمع در هیچ کتابی وارد نشده اما آرزو کردن وقت و بی وقت نمی شناسه. علی ای حال امیدواری به خاطر نفس امیده، که خداست. امید از خدا و تلاش ما.

فلذا، گفتم صب کنید آرزو کنم، گفتند خب کن! در دل گفتم مثه قبل نباشه، بهتر باشه. و فوت کردم.

تصوری از بهتر هم نداشتم وقتی گفتم بهتر. پس ذهنم بود که از اشتباهات گذشته ام درس بگیرم ولی کی میدونه بهتر چیه؟

فقط اینکه من بی تو در غریب ترین شهر عالمم/بی من تو در کجای جهانی که نیستی؟

***

کیک را خودم خریدم. به خانه که آمدم همه معترض شدند به انتخابم. گفتند که خیلی گند است و اینها و ما هیچ وقت از اینجا نمی خریم و خیلی بیشعوری که از آنجا خریدی. منم گفتم به خودم مربوط است. حالا کار نداریم که آخرش کیکه خوب بود و برخورد من بد، ولی این همه بی اعتمادیشان به من عذابم می دهد.

***

گفته آمد تولد ما ظهور عشق خدا به ماست

صحیح آمد

نظرات 3 + ارسال نظر
ساغر پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 08:31


صحیحترش شاید،
هم ظهور عشق خداوند به ماست
هم ما تجلی، تجسم، و ظهور عشق هستیم.

صحیح تر آمد

هیام شنبه 30 آبان 1394 ساعت 15:36

سلام
ای بابا
تولدتون با تاخیر مبارک هاااااااااااا باشه
ان شاءلله عاقبت بخیر و سعادتمند بشین
ان شاءلله همیشه در آرامش باشین و زندگیتون سرشار از خوبی ها و مهربونی ها
ان شاءلله خدا بهترین خیر و برکت ها را قسمتتون کنه و برکت بده به عمرتون
و به هر آنچه آرزو دارین و خیر و صلاحتون درش هست بهش برسین ان شاءلله
آمــــــــــــــیـــن

سلام
:)
خدا آمین گو رو با شهدا محشور کنه

الهام شمسی شنبه 30 آبان 1394 ساعت 11:27

آخی، کِی تولّدتون بوده؟ دیروز؟ مبارک باشه خیلی إن شاء الله عاقبت به خیر باشید و در عافیت

متشکرم
ممنون از دعای قشنگتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد