شبهای روشن

گفتن اینحرفا اونم اینمدلی خیلی درست نیست اما خیلی حسای تلخی دارم.

نمی دونم چرا.

***

فیلم شبهای روشن رو اگه ندیدید ببینید. قشنگه

یعنی در صورتی که خودتون رو اونقدر بی ارزش یافته اید که وقتتون رو به فیلم دیدن بگذرونید، این فیلم باعث می شه آخرش کمینه ی حس تلف کردن وقت رو داشته باشید

***

یه چیزایی می خواستم بنویسم که یادم رفته اند.

عجالتا خیلی حرص خوردم که دیر رسیدم به کلاس طراحی. بعد دیدم که قبلش وقتمو تلف که نمی کردم. داشتم درس می خوندم برا امتحان آخر هفته. بعد به این فکر کردم که چی باعث می شه فکر کنم باید همه جا سر موقع برسم. همه چی باید دقیق و تنظیم و آن تایم باشه. الان هم به این فکر می کنم که یه چیایی تو زندگی باید غیر آنتایم باشه، یه چیایی آنتایم.

***

هنوز که هنوزه 10 صفحه اقتصاد کلان خوندم. و خبرهای بد حاکی از آنند که کلی کار دیگه سرم تلنبار خواهد شد که مانع از پیش برد کنکور اقتصاد می شن

اما بهشون خوشبینم، به نظرم ضروری اند و خاصیتشون بیشتر از کنکور و اون مزخرفاتیه که تو مقطع بعدی قراره تو کله ام فرو کنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
لادن سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 13:55

سلام

لزوما فقط وقت تلف شده رو نباید پای فیلم گذاشت، فیلم هم میتونه منبع تجربه و یادگیری باشه:)

خوبید، موفق باشد ان شالله توی کنکور

قبلش اومدیم اینجا ولی نظر ثبت نمی شد

بیشتر منظورم حسی بود که دارم. فیلم تاثیر گذار زیاد دیدم خوشبختانه، اما کلا خیلی حس گندی دارم در مورد فیلم
سریالو که اصن نگو، نابود می کنه آدمو...

نامور یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 22:55

اقتصاد چون اقتصاد واقعا مفید و قانع کننده است یا چون قشر آدم هایی که برای هیچ چیز و همه چیز ساخته شدن میرن اقتصاد؟

سلام

نه چون بهینه است، برام ملقمه ایه (ملغمه) از همه چیز. این نکته ای که گفتین که برای هیچ کس و همه کس به دردبخوره هم جالب بود برام.

یه جور قشنگی لطفا هویتتون رو فاش کنید بفهمم که می شناسمتون از قبل یا نه!

گمشده یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 22:17 http://light-star.blogsky.com/

می دونی به نظر من کی می گیم که یه فیلم خوبه؟ وقتی که یه سال از دیدن اون فیلم بگذره و هنوز وقتی ازت می پرسن یه فیلم خوب که دیدی ذهنت بره سمت اون. من یازده سال پیش فیلم شب های روشن رو دیدم (البته اگه منظور نسخه ایرانیشه) اصلا نمی دونم که نسخه خارجی هم داره یا نه) و وقتی بهم می گن بهترین فیلمی که دیدی سریع شب های روشن به دهنم میاد.

من همیشه ذیر می رسم. به همه جا. به همه چی.

دل من همی داد گفتی گواهی ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد