پسربچه ای به نام الاحقر گم شده

من آدم مزخرفی هستم

و من الله توفیق


پ.ن: الاحقر نام مستعاری قدیمی از برای خودم است

نظرات 3 + ارسال نظر
بنده خدا پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 22:19 https://instagram.com/filmooni

نظر خاصی ندارم
ثبت میکنم صرفاً به جهت خالی نماندن عریضه و بی ثمره نماندن زحمات جنابتان در اصلاح مشکل فائق آمده در کامنت نگاری پست های قدیم

اومدم این پستی که کامنت گذاشتید رو دیدم و یه کامنت دیگه ای خوندم که خیلی جالب توجه بود
خوشحال شدم از این حسن اتفاق

آسمانه جمعه 15 آبان 1394 ساعت 23:51

شاید دیگه پسر بچه ای در کار نیست...
پس دنبال یه چهره آشنا بگردید
که شاید جوان برومند و عاقل و بالغی شده باشد...

عه اینجوریه؟ یعنی باید دنبال آدم دیگه ای بگردم
این روزا خیلی به خودم می گم داری تغییر می کنی، لازمه تغییر کنی، باید تغییر کنی، و از این چیزا
فقط نمی دونم کی واقعا این تغییرا تموم می شن
نگرانم

هیام پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 10:53

ان شاءلله این گمشده عزیزتون رو پیدا میکنین و میبینین در کمال صحت هست
همیشه گمشدن بد نیست به شرط اینکه دنبال گمشده گشت و بهش توجه داشت که میخواد وقتی پیداش کرد چطوری باشه
صرفا میخواد پیدا کنه خود گمشده رو یا پیدا کنه در حالی که برنامه های خوبی براش داره
چی گفتم خودمم گیج شدم

امید داریم :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد