چقدر رفتن و رفتن، از آمدن چه خبر؟

مصرع عنوان نمی دونم از کیه، از همین الان گفته باشم

***

واقعا حس جاموندن می کنم از اینکه پیاده روی نرفتم کربلا

خدا خودش به ما رحم کنه :)

***

امروز مصاحبه شدم همراه با حامد درباره ی دانشجو، فک کنم دوشنبه شب تلویزیون پخش کنه

یه جواب ضایع دادم و یه جواب چرند. جواب چرنده باسه اینکه جواب نداشتم

جواب ضایعه باسه اینکه یه شوخی بدی کردم، یعنی نمی دونستم انقد بده. ولی خب وقتی آدم مطالبی که تو چیزنا منتشر می شه رو میخونه کلا نگاهش به شوخی های مجاز در جمهوری اسلامی به سطوح بالاتری منتقل می شه و فک میکنه خیلی چیزا می شه

فایده ی مصاحبه این بود که دیدم حامد چقد راحت بود. دمش گرم

***

و دیگر اینکه مراسم تشریفاتی و مزخرف روز دانشجو با حضور ریاست محترم جمهوری متاسفانه در دانشگاه ما برگزار میشه

فکر کرده/کردن خبریه

نظرات 3 + ارسال نظر
نامور یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 19:33

همیشه رفتن و رفتن، ز آمدن چه خبر *
" مفاعلن فعلاتن مفاعلن فعلن "


می دونستم دارم غلط می نویسما

الهام شمسی یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 11:33

إن شاء الله سال‌های بعدی بتونید برید کربلا هم‌چنین من هم دوست دارم برم.

إ پس حواس‌م به شبکه 4 باشه فردا شب

ایشالا قسمت همه مون باشه
حواستون نباشه دیگه... خیلی ناگهانی باهاش روبرو بشید و غافلگیر بشید :دی

لادن یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 07:27

فرصت هست، برای سال دیگه برنامه ریزی کنید، ولی از همین الان باید توی فکرش بود، وگرنه دقیقه نود جامیمونید


نایب زیاره همه دوستان بودیم، ان شالله نصیب همه بشه



یعنی دوشنبه شب در تی وی رویت میشید؟ کدوم شبکه؟

خوشا به سعادتتون
تا خدا چی بخواد
شبکه 4, صد برگ. حالا همچینم دیدنی نیستم. راز بقا ببینید بهتره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد