چرت زدن

خیلی چرت می زنم

معمولن ساعت 9 تا 9:30 می رسم

بعد تا ساعت سه و نیم همه اش دارم چرت می زنم!

غیر از وقتایی که دارم می خورم بقیه ی اوقات در هپروتم. این باعث می شه دقتم بیاد پایین و یه ریزه کاری هایی از دست در بره. همچنین اعصابم خورد می شه یه کم خصوصا وقتی یه چیزی رو دارم سعی می کنم بفهمم و نمیشه. محیط خیلی گرم (از نظر دمایی) نیست ولی من خیلی خوابم می بره :(((

می ترسم مسئول کارآموزی ام یهو بیاد بالا کله ام و آبروم بره

البته روزایی که تا دیروقت می مونم (یعنی تا 6) اون ساعتای آخر مشکلی ندارم و خیلی سر حالم


به این نتیجه رسیدم که از سحرخیزتر شدن گریزی ندارم! (سحرخیزی چیزیه که همیشه آدم می تونه بیشتر سحرخیز بشه!) یادم نیست چرا به این نتیجه رسیدم، از صبح داشتم بهش فکر می کردم.... حالا خیلی مهم نیست چراش. بعدا فکر می کنم تا یادم بیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد